THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

domingo, 2 de mayo de 2010

Feliç dia de la mare!


Mama, vull donar-te les gràcies per....

- T'has acostumat a portar sempre una taca meva de regal.
- Passar amb mi nits en vela i continuant sent la mare més maca del món.
- M'expliques amb la mateixa emoció el conte que m'has llegit més de mil vegades.
- Et saps la meva habitació de memoria per entrar-hi a les fosques
a consolar-me amb un petó.
- Fas desapareixèr el meu nino preferit un día i a l'endemà està més net que mai.
- Has deixat espai al teu bolso per portar també les meves coses.
- Cuan fa fred no et canses de ficar-me el gorro tantes vegades com me'l tregui.
- Continues cuinant-me els plats més bons tot i sabent que acabarán desparramats
per tot arreu.
- Has deixat de pensar en tú per pensar en els dos.
- Has deixat que invadeixi el menjador amb les meves joguines de mil colors.

T'ESTIMO MAMI

0 comentarios: